ד"ר אליהו יוסיאן: "עזה היא האויב, לא חמאס"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ד"ר אליהו יוסיאן: "עזה היא האויב, לא חמאס"

    אליהו יוסיאן, עמית מכון משגב וחבר תנועת הביטחוניסטים: "לשנות הגדרת תכנית. עזה זה האויב, לא חמאס. המכות צריכות להיות חזקות כל כך שהם יחשבו שלא שווה להם שלטון החמאס"

    18:33
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on לאן נעלמו מאה מיליון שקלים: השאלה שיו"ר בסדנו לא השיב עליה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אליהו יוסיאן, עמית מכון משגב וחבר תנועת הביטחוניסטים, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) על המלחמה בישראל: "ישראל שבויה בתרבות של ליברליזציה מערבית. במזרח התיכון מדברים בשפה של דת ולאום. חשבו שהם מורתעים או שיהיה שקט אם יעבירו להם כסף. אי אפשר למוטט את חמאס כי חמאס לא שולט בעזה. תושבי עזה בחרו בהם. אם תחסל את המחבלים שלהם – הילדים של היום יהיו המחבלים של עוד 10 שנים".

    על ההצעה להעביר את השליטה בעזה לפת"ח: "הפת"ח הוא מיעוט רעיוני ביו"ש ובעזה וגם האמנה שלו זהה לאמנת החמאס. שניהם לא רוצים אותנו פה".

    לדבריו, עלינו "לשנות הגדרת תכנית. עזה זה האויב, לא חמאס. המכות צריכות להיות חזקות כל כך שהם יחשבו שלא שווה להם חמאס. צ'צ'ניה הייתה אזור מוסלמי קיצוני. אחרי המלחמה עם רוסיה והנזק הכבד הצ'צ'נים הבינו שאי אפשר להתעסק עם רוסיה. נזק זה לא להוריד בנין. נזק טוטאלי, נפשי. הפצצות מאסיביות".

    יוסיאן טען כי איראן היא בעיה פחות גדולה כרגע: "איראן היא אויב מעגל שלישי. צריך קודם כל לנקות את החצר האחורית שלנו עזה וחיזבאללה. לגבי איראן יש קונצנזוס עולמי ולכן הרבה יותר קל לטפל בזה". עוד אמר: "חיזבאללה לא מתערב כי שיעים לא ימותו בשביל סונים. זה ענין תרבותי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בעולם המערבי אוכלים סושי, במזרח התיכון מנגבים חומוס, היהודים אוכלים חמין!
      יש לנו תורה וצריך להקשיב לה ורק לה!
      אין עוד מלבדו